سلام
سلام به دختر خوشگلم
خوبی مامان؟!
من این وبلاگ رو بخاطر تو باز کردم که هروقت خواستی بی اجازه دفتر خاطرات مامانت رو باز کنی و بدونی چه روزهایی رو گذروند تا به تو برسه. تویی که از بچگی فکر تو سرش و دلیل پیشرفت هاشو و امید زندگیش بودی. نازنینم مامان به عشق تو نفس میکشه. مراقب خودت باش و از هرموقعی که با سواد شدی بیا و خاطرات مامان رو بخون.
شاید به بزرگ شدن و خانوم شدن و موفقیتت کمک کنه.
حرف های دلی که نباید گفت...
ما را در سایت حرف های دلی که نباید گفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 15:46